2013. augusztus 25., vasárnap

Törpös dominó tárolás

Beléptek az életünkbe a törpös dominók.
Semmi bajom velük, állítólag nem bírják a medencézést, de azt, hogy Boti rágja őket, igen, úgyhogy befogom.
Megmondom őszintén, én örülök neki, hogy ezt hozzánk vágják, kicsit lefoglalja a gyerekeket a csörgésével, azzal, hogy 1 évesen a dobálást lehet gyakorolni radiátor, ágy, asztal, tv mögé.
Nem várok tőlük nagy élettartamot, csak annyit, amíg megunják. Ezek ezért vannak.
Valamelyik nap apjuk vett hozzá egy kis tarisznyát.
Még jobban megörültem, végre van hol tárolni a dominókat, és nem nekem kell dobozkákat beáldoznom.
Na ezen a kis szütyőn jól felhúztam magam. Oké, csak 100ft volt, vagy 200, mittomén, de kb 2 órát élt, és kivételesen tényleg rendeltetés szerűen használták a gyerkőcök, nem tépték, szépen belepakoltak...aztán persze ki.
Szóval ez lett a szütyővel, és persze szakadt is volna tovább, ha azonnal ki nem vonom a forgalomból.


Nincs mese, szütyőt kell varrni....

Molinóból kiszabtam egy szélességre hasonló méretet, amúgy mélyebbre csináltam, mert dominó az van dögivel. (egyszerű téglalap levarrva a szélei, a kettéhajtott résznél lesz a szütyő alja)
Kivágtam a szétszakadt gyűjtőről a képet...persze foszlott ez is, mint az őrület, ezért kicsit elolvasztgattam a széleit egy mécses lángjánál, majd hozzávarrtam az új anyaghoz.




A két végét visszahajtottam, levarrtam. Oldalait összevarrtam, természetesen az én logómmal :)
Aztán belefűztem a két madzagot, amit az eredetiből szedtem ki, és kész! :)


Ez tuti tovább bírja a kiképzést ;)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése