2014. április 20., vasárnap

Ropogós tört burgonya

Valamelyik nap botlottam ebbe a receptbe, és annyira, de annyira megkívántam, hogy meg kellett csinálnom.
Szerencsém vagy szerencsétlenségem, hogy annyira unok egy receptet végigolvasni, hogy kb a második mondatnál bealszok rajta, így vagy nagyon rövidnek kell lennie, vagy képtelen vagyok elolvasni.
Mint látjátok, ez a nő regényt írt róla, és bár megy az angol, de ezt nem...képtelen vagyok elolvasni.
Így gyorsan végigpörgetem a képeket, és már meg is született az én saját variációm! :D

A lényeg:

Krumplit megfőzni, tepsi aljára kevés olaj. Krumplitörővel megnyomni őket egy kicsit, fűszerezni (nálam ez: só, bors, újhagyma, kakukkfű, esetleg egy kis sonka), olvasztott vajjal meglocsolni, és irány a sütő!
Ha pirul, kész.
Recept ezzel letudva, jöhetnek a képek! :D









Kiegészítés:
Édesanyám segíteni akart nekem, ezért főzött nekem egy adag krumplit. Utólag láttam csak, hogy apróra kockázva...
Gyors agyvérzés, még gyorsabb felépülés, ha én ropogós krumplit akarok, akkor az lesz belőle!!!
Mindent ugyanúgy csináltam, csak egy pogácsaszaggatóba nyomkodtam bele, az összefogta annyira, hogy formára állt, és már süthető volt. Persze az első az egyszerűbb verzió ;)





Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése