2014. szeptember 27., szombat

Gyerekágy 2.

Eljött az idő, hogy Ákos raklap-ágya után (ITT) Boti is megkapja élete első normális gyerekágyát. Helyhiány miatt egy fotelágyon aludt, amíg rá nem eszméltem, hogy léteznek hosszabbítható ágyak is, amik 140cm-től kezdődnek. (Ez a kritikus hossz, ami még épp elfér jelenlegi szobájukban.)
Úgyhogy nem vártam tovább, ágyat vettünk idő hiányában.
Hogy mégse legyen olyan, mint a többi tucat fenyőágy, natúran kértük...majd anya lefesti. :D
Mivel a játékok miatt már egy egész színkavalkád a szoba, így a klasszikus barna színre esett a választás.
Először is, egy kicsit csiszolgatnom kellett a fát az ilyen egyenetlenségek miatt:


Aztán a csoki színű festéket felhígítottam picit, ezzel adtam egy alapszínt.


Majd a tömény verzióval kicsit megkenegettem itt-ott, hogy mégse legyen azért annyira egyenletes a hatás. Majd ronggyal eldörzsöltem.


A végén jött rá egy tölgy színű lazúr, és ilyen lett a végeredmény:


Összeszerelt állapotban:


Fény az nem túl sok volt, a formája miatt azért mégis fényképeztem. (Amint besüt hozzánk a nap, készítek egy rendes fotót is.)




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése