2014. október 31., péntek

Naprendszer papírmaséból - 2.felvonás

Röpke félév után újra rávettem magam, hogy befejezzem a Naprendszert.
Az elkészítéséről ITT írtam, olvasgassátok, nekem is újra kellett olvasnom, hogy meg tudjam csinálni a maradék bolygókat. :)

Akkor eddig jutottam:


Utána hamarosan megcsináltam a Neptunuszt, az Uránuszt és a Merkúrt. Ennyi...totál kikészültem. :D
Most végre rászántam magam, és a már megszerzett rutinnal röpke 4 nap alatt végeztem a Földdel, a Szaturnusszal, Vénusszal és a Marssal. Ja, és a Hold. Ákos alkudozik még a Plútón, meg a Mars 2 holdján is, egyelőre ellenállok. :)

Tehát a Föld:
Nem vagyok térkép rajzoló, se művész, csak egy anya, aki próbálkozik a teljesség igénye nélkül, és semmi kedve transzferálni a tökéletesség kedvéért...szóval elnézést a földrajzi pontatlanságokért, én is látom őket! :)
Eleinte a Föld még "csupaszon"...később kapott felhőket.



A pici labda helyettesíti a Plútót...Ákos nem bírta kihagyni! :) Oldalt pedig a Holdunk.


Aztán mentek a plafonra.
Igen, nem tökéletes. Mert költözni szeretnénk (mindig kizárólag jövőre), és már nem akarok plafont festeni...kékre...csillagokkal. Egyenként kellett volna felfúrni, de betonba még nem megy. Szóval maradt a madzag.

 



 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése