2017. szeptember 20., szerda

Farmer lábából fali tároló

Kezdenek felgyülemleni a lukas szakad farmerok, amiket újra szeretnék még valamire használni. Hát most épp kiesett a szekrényből egy lábszár, én meg megvilágosodtam, hogy pont jó lenne egy akasztós tárolónak Emma szobájába. Nem kell más hozzá, csak egy ugyanakkora méretű mintás vászon.


Először is levágtam magamnak annyit, amennyit a tárolónak gondoltam, kb egy négyzet alak jött ki. Ugyanennyit duplán kiszabtam vászonból is.


 A farmer alját elvarrtam, ugyanígy varrtam körbe U-alakban a mintás anyagot is, ügyelve, hogy ugyanakkora legyen, mint a farmer.


 Mindkét anyagnál csináltam egy-egy kis csücsköt, amit elvarrtam, majd levágtam.


 Egymásba illesztettem a két anyagot, ahogy majd a végén fog kinézni, szépen behajtogattam egymáshoz a széleit a szájánál, és körbevarrtam. Általában jó, ha gombostűzzük, de ez most nem volt egy olyan volumenű dolog.


Kihajtottam a szélét, mert nekem így jobban tetszik, csipkéből rávarrtam egy-egy akasztót, gombot dísznek, ami eltakarja a varrás helyét. Ha nem akarjuk a szélét kifordítani, akkor még összevarrás előtt tehetjük bele az akasztót. És ennyi...ment a helyére, per pill egy liba ül benne, de valami azt súgja, hogy ez napi szinten fog változni. :D


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése