2021. november 3., szerda

Előszoba szekrény

 Nagymamám felső szekrényével régóta szemezgettem...és egyszercsak  itt volt nálam. Az alja sajnos már nem volt meg. Ezért elég sokat váratott magára. Amíg észrevettem, hogy a kis szocos cipőtartóra épp hogy ráfér. Igen. És a stílus egyáltalán nem találkozik. Tudom, nem tökéletes az összhang, de az egyező szín valahogy egy hullámhosszra hozta őket.

A cipőtárolót picit megcsiszoltam, Harzo T-16-os alapozó, majd selyemfényű zománcfesték egy pici lábazatfestékkel keverve.

A felső szekrény kicsit macerásabb volt. Az ajtajait levettem (sajnos itt nem készítettem fotót, de majd őt is felhasználom valamire :) ) Erős suvickolás után csiszolgatás módjával, majd ugyanúgy, ahogy a cipőtárolót, festettem. 

A hátoldalát stencileztem, ez kicsit macerás volt, de az előszobafal pont ilyen mintájú.

És végül csak összepasszoltak valahogy. :)















1 megjegyzés :