2012. április 25., szerda

Rózsa biciklikosárra

Egy másik biciklire készült ez a rózsa.
Hogy hogy csináltam, magamnak se tudnám pontosan elmondani. Kellett hozzá jó hosszú kb 7 centi széles anyag kettéhajtva, de nem összevarrva. Belülről varratam fel rá a gyöngyöket vékony damillal, amit úgy kell csomózni hátul, mint egy zsineget, nem pedig mintha varrnánk. Egymástók kb 5 centikre kerültek fel, végig a kettéhajtott szalagszerű anyagon.
Aztán az anyag egyik végét elkezdtem szépen gyürkölni-gyömöszölni,-csavargatni, és mikor úgy éreztem, hogy egy ponton jó lenne vmi rögzítés, ott odavarrtam. Így haladtam a végéig. Elég jól el lehet ezzel szórakozni, nem vagyok egy gyakorlott rózsa-varró, pláne, hogy általában szallagból szoktak ilyet csinálni, és ragasztópisztollyal. Na de én olyat soha nem tennék, jobban bízok a cérnában, mint a ragasztóban.
Az alja persze rondán néz ki a végére, ezért kell rá egy fedő-sztori. Ami mi más lehetne, mint a csipke!!!!
Így elölről is mutatósabb, és a háta is szép. Egy szallagot kell már csak a hátuljára varrni, és lehet is kötözni ide-oda, biciklire és sokminden másra. :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése