2013. június 3., hétfő

Asztalka 1.rész

Ma olyanra adtam a fejem, amit már régóta szerettem volna, de soha nem vágtam még bele.
Mert...nem csináltam még soha ilyet. Ez volt a legfőbb ok a halogatásra. Nehéz volt elhinni, hogy boldogulok vele, de annnyira szerettem volna, hát ma végre nekikezdtem.
Apjuk vigyázott a gyerkőcökre, cserébe csak kb 2-szer kaptam célzást, hogy ő máshogy csinálta volna :) (hát igen...kb neki se kezdett volna :D )
A neten persze nézegettem előzetes alapismereteket, de mint tudjuk, minden darab egyedi, támpontokat ugyan kaptam, de amikor nekikezdtem volna, úgy éreztem, ezek semmit se érnek.
És mivel más lehetőségem nem maradt, hát magam kárán tanulok! :)

A "jövendő" nappalinkba szerettem volna egy dohányzóasztalt. Jaj, de rosszul hangzik ez a szó. Szóval hívjuk inkább asztalkának. :)
Olyat szerettem volna, ami RÉGI, érződik rajta, hogy múltja van, kicsit girbe-gurba, és FA! Jó sok FA! :) És természetesen passzoljon hozzám.
Nem kertelek tovább, íme a rideg valóság, ő a kiválasztott! :D


Szóval...hogyan távolítsuk el a festéket? Kromofág? Hőlégfúvó? Csiszolás?
Fogalmam se volt, most sincs, de muszáj nekikezdeni, mert ha a férfiakra bízom, akkor 10 év múlva se kezd neki senki, és ha nekikezd is, akkor is kijelenti, hogy ezzel nem lehet kezdeni semmit, és kész.
Tehát kezdtem csiszolóval. 80-as csiszolópapírral. (erősebb nem volt itthon) Annyi volt, mint halottnak a csók.
Ekkor hőlégfúvóra váltottam. Na, ez már szedte le a jó vastag festék réteget.
De sajnos maradtak foltok, amik nem jöttek le.
Ekkor kipróbáltam a kromofágot, de nekem ez nagyon nem szimpi, utálom a vegyszereket, viszont szedett le ez is a cuccból. De azért a lábakra tartogatom, szóval csiszoltam tovább.
Szereztem hirtelen 70-es papírt, azzal már jobban ment a dolog.
 A végén már annyira lötyögött az asztal, hogy inkább szétszedtem darabjaira, úgy úgyis könnyebb lesz majd festeni. Az asztal lapja tiszta karcos, tele sérülésekkel, holnap veszek erősebb papírt a csiszolóba, és megint nekiesek, még nincs mindenhol lecsiszolva. A lábak is várnak rám, kézi csiszolás lesz, hát nem örülök neki...
Mai amatőrködésem itt kimerült, hulla vagyok... kész...


Te asztal!!! Asztalt faragok belőled!!! Te meg embert belőlem :D
(folyt.köv. ITT )

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése