2014. február 28., péntek

Fa dobozka


Az úgy volt, hogy épp ajándékot kerestem a férjemnek, és megláttam ezt a fa dobozkát, ami pont jó lenne arra a polcra, amihez a lecet is még csak ekkor vettem, tehát meg kellett vennem. :D
Természetesen kezeletlen fenyő, és mivel a polc fehér lesz, ezért szerettem volna egy kontrasztosabb színt adni neki.


Itthon találtam vmi barna színű (felkenve kiderült, hogy mahagóni) vékony lazúrt, mindenféle védelemmel.


Felirat KELL! Rövid legyen, semmi nem jutott eszembe, vonatkozzon a tartalmára, és mivel ez is az lesz benne, a vége ETC...lett. ( latin: et cetera, és a többi.)
Ceruzával felrajzoltam, fekete zománccal kifestettem.


Kicsit fakó vöröses színe lett.


És mivel én nem egészen így akartam, ment rá még egy réteg tölgy színű lazúr, ami vékony védőréteget képez, és picit levesz a vöröses színből is.
Íme a végeredmény:
Hozzá lehet képzelni fehér polcon, benne papírok, vagy levelek, vagy mütyürök, vagy "satöbbik" :D





Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése