2014. március 1., szombat

Banditák! - Farsang 2.felvonás :)

Ákó ovis jelmeze után (ovis jelmez ITT) eljött a mi bálunk is. 
Szerettünk volna összeöltözni, én legalábbis. És valami egyszerűt, könnyen elkészíthetőt (mondjuk egy délután alatt), pénztárcakímélőt, egyben jópofát. Nincsenek nagy igényeim. :)
Hát így lettünk banditák...bankrablók, tolvajok, bűnözők, nem is tudom, még nem szakosodtunk. :)
Tehát ami kell hozzá:
Fekete-fehér csíkos póló, börtönből szabadulva, frissen, jó erőben.
Én találtam magamnak egyet a dolgaim között, uramnak viszont semmit. Így kénytelen voltam csinálni egyet gyorsan. Adott volt egy fehér póló minimális mintával, és fekete zománcfesték....igen, zománc. Nincs azzal semmi baj, vizes bázisú, nem büdös, tuti benne ragad, nem a vörös szőnyegre készülünk.
A póló eleje és háta közé egy újságpapírt tettem, és elkezdtem a csíkozást. Ahogy az anyag meggyűrődött egy-egy erőteljesebb vonástól, úgy alakultak ki azok a fura függőleges vonalkák, amik nekem egyébként nagyon tetszenek. Gyorsan szárad, egy fél nap alatt simán elkészül.

 


A hátán levő vidám nyári kép okozott némi fejfájást, így őt börtönbe zártam! :D


Következő kellék a maszk. A neten találtam egy nyomtatható sablont, kemény papírra körberajzoltam, kivágtam, szintén a fekete zománccal lekentem. A férfi maszkot lekerekítettem, ne legyen cicás :D
A végén fekete színű vékony gumit fűztem bele rögzítésként.




Ruha kész, jön a testfestés! Nagyon jó, ha az embernek apró gyerkőcei vannak. Olyan cuccaik vannak, amiket érdemes kölcsönvenni! Ilyen a vízzel lemosható filctoll is... :)









Végül kellékek:
Sál, sapka, nyakkendő, ékszerek...iskolában gyerekektől ideiglenesen elkobzott pisztoly, gépfegyver, kézigránát és lézerpisztoly.


Utolsó simítások:



És indulhatunk:





...munkában....



További jelmezek ITT !!!!

Ha tetszett a bejegyzés, nézz be a FACEBOOK oldalamra - ra is! :)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése