2014. március 25., kedd

Pasis mini iroda gyümölcsládából

Teher alatt nő a pálma, mondják.
Igen, érzem, mikor egy fityingem nincs már az alkotásra, és csak nézek ki a fejemből, hogy akkor most megint hogy csináljak sz@rból várat...
Adott volt egy egy nem túl jó állapotban levő gyümölcsös láda. Kéne nekem végre egy jó alapanyag, igazán megérdemelném...

Tehát rozoga láda, tádááám:



Szerettem volna úgy festegetni, hogy látszódjon a fa...de az oldalán ez a piros-sárga felirat lehetetlenné tette, sajnos le kellett kennem.

Lássuk, mi van itthon....2in1 zománcfesték és alapozó egyben...tökéletes...


...csokibarna...és tényleg!


Belül fehérre:


A csokibarnát végül túl csokisnak találtam, és mivel most nem ez a cél, kapott egy kis fehéret száraz ecsettel:


A felirat egész szépen kirajzolódott :)


Aztán vágtam bele zsákvásznat.


Mivel nincs kárpitos tűzőgépem (MÉG!), kénytelen voltam visszaszegni, aztán odaragasztottam. Ez így persze tripla idő volt. Szeg, kárpitos szeg szóba se jöhetett, olyan gyenge a láda hátulja.



Egy hungarocell darabot üzitábla résznek szántam, őt is lefedtem, körbe varrtam, ragasztottam. Tűzni kellett volna...tényleg veszek egy tűzőgépet. Egyébként a hungarocellt nem lehet ragasztani, a technokol kb 10 mp alatt megette az anyagot...érdekes volt látni.






Ezzel az alap kész is.
Most egy gyors ceruzatartó készítés. Ragasztóval bekentem egy gyerekteás dobozt, kötelet rátekertem, végül egy betűt ráfestettem gyorsan, hogy valami dekorálja.





Berendezés, és kész:





Hogy igazán férfias legyen, egy picit variáltam rajta :D
Keresd a különbséget! :)




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése