2014. március 9., vasárnap

Zászlófüzér zsákvászonból és csipkéből


Régóta szerettem volna egy girlandot, de a sok kérdés, hogy hova, mit, miből....hát most meglett hirtelen a válasz mindenre. Lett egy polcom, illetve három is, hogy felszámoljuk a káoszt, a tetejére pedig tökéletesen illik egy zászlófüzér! :) Rengeteg szép anyagot láttam, de mivel ki tudja mennyi színnel lesz megtöltve a polc, így elővigyázatosságból valami visszafogottat (de persze gyönyörűt) választottam: zsákvászon és csipke.
Nagyon egyszerű egy ilyen füzért elkészíteni.
A zsákvásznon ceruzával halványan kijelöltem a háromszögeket...ránézésre. Aztán sima cikk-cakk öltéssel végigmentem rajta, majd levágtam a felesleget, így lett 9 háromszögem. Egy volt a tartalék ;)



Aztán a betűk. Azt használtam, amim van: selyemfényű zománcfesték. Vizes bázisú, egy óra alatt megszárad, de ráraktam a radiátorra, 15 perc múlva tökéletes volt. Felrajzoltam őket, odamérve a csipkét, hogy hogy is mutat a dolog. Jól! ;)





Aztán összeillesztettem őket egyesével, és végigmentem a varrógéppel rajtuk.


Végül két kárpitos szeggel rögzítettem, és kész is a "műhelyem". :)

 
Ha tetszett a bejegyzés, nézz be a FACEBOOK oldalamra - ra is! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése