2014. március 14., péntek

Gyorsan finomat, jöjjön a túrófánk!

Nem tagadom, szeretem az olyan ételeket, amik pikk-pakk elkészülnek, és még finomak is. Teljesen meg tudok őrülni, ha egész nap főznöm kell, és este 5 perc alatt minden semmivé lesz. Ne értsetek félre, szeretek főzni, de nem egész nap az étel mellett állni.

Jöjjön tehát a túrófánk!

50 dkg túró
20dkg rétesliszt
4 tojás
1tk szódabikarbóna
csipet só
1-2 ek cukor





Ezeket egy tálban összekeverem. Eleinte fakanállal kezdem, a végén meg megunom, és kézzel összenyomom 1 perc alatt.


 

 Formálhatunk belőlük gombócokat, én csak belekanalazom a forró olajba őket. Nagyon gyorsan sülnek, itt nem lehet leülni. Kb csináltam egy fotót, aztán már fordíthattam is őket.
Ezért figyelni kell, de a jó benne, hogy hipp-hopp elkészül.

 

 

Kb 25 fánk lesz belőle.
A végén porcukorral meghintjük a tetejét, én még tettem mellé apukám által főzött körte lekvárt is.
Ha a férjünk hazaért, nem kell elmondani neki, hogy fél óra volt az egész, hadd higgye csak, hogy egész nap szorgoskodtunk! ;)
Jó étvágyat!


Ha tetszett a bejegyzés, nézz be a FACEBOOK oldalamra - ra is! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése