2014. március 12., szerda

Rendszerezzünk!!!!! 1.rész

Pontosabban rendszerezek. Én. Mint egy őrült.
Egyszerűen elegem van a káoszból, polcokat szereztem, vágattam, csiszoltam, festettem, fúrattam, kritizáltam, és most pakolom, dobozolok, ragasztok, varrok, festek és minden kezdődik elölről.
Olyan, mintha egy végeláthatatlan csata lenne, de kitartok! És felszámolom a KÁOSZT!
Ennek a bejegyzésnek még lesz folytatása, mert még egyelőre az íróasztal sarkánál járok, és még ezzel se végeztem.

Elsőként 3 polcot csináltunk, majd jöttek a befőttes üvegek.
Az egyikből váza lett, másikból a kipp-koppoknak szánt gesztenyének a tárolója, harmadikból gombos üveg (2.verzió, elsőt Botika földhöz csapta), a maradékba ment az évek óta lukas zacskójú potpourri, amit a garázsban találtam, és még mindig marha erős illata van!!!





Aztán jöttek a konzerves dobozok:

Az előbb látott fehér, szürke csipkével a mindennapi létszükségleteket tartalmazza (szempillaspirál, szemceruza...meg ami bekerül mellé). Aztán lett egy textillel borított a hímzőcérnáknak, persze csak egy hányada fért el benne. Még pár doboz a ceruzáknak, ollóknak, és a fürdőbe a cuccoknak.




Ezt követett 2 kartondoboz, egyiket zsákvászonnal borítottam, másikat karácsonyi csomagolópapírral. A zsákvásznas kapott egy feliratot, ő megkapta a papírokat, amik eddig csak úgy ott voltak a számítógép háza felett, össze-vissza, kész kupi....a másik egy szalagot kapott, és még nem pakoltam tele.



Tárolás gyanánt még meg kell említenem a zsepitartót, amit nagyon-nagyon régen készítettem, most nem vagyok citromos kedvemben, de nem szedtem le, hagyok valamit a múltból is. :D Annyit variáltam, hogy belül lekentem fehérre, ne a parafa látszódjon, ha fogy a zsepi.
És a fa dobozkám, őróla már írtam ITT.



Az összkép egyelőre így néz ki, még nincs vége! De egyelőre nekem igen....


Ha tetszett a bejegyzés, nézz be a FACEBOOK oldalamra - ra is! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése