2014. augusztus 5., kedd

Paraszt asztal megsimogatva ;)

Meglátni és megszeretni....ezt is! :D
Alkudni nem tudtam, nem engedett a pasi egy fillért sem. Így hát elhoztam 5ezer ft-ért! :D

 

Egy évet állt a többi cucc között, most jött el az idő megsimogatni kicsit. ;)

Először is, mozdítani, ami mozdítható:


Szóval volt ez a festékréteg, ami pergett. Nem volt rajta akkora tömeg, hogy hőlégfúvóval essek neki, de a csiszoló semmit se ért.


Ekkor jött a hideg zsíroldó. Olvadt a festék, mint a csoki! :)


A teteje lecsiszolva:


Hátlapján a készítője:


Őt lekentem lazúrral, hogy megmaradjon. :)

Kicsit szebbé akartam tenni a lap tetjét, de meg akartam hagyni az öregedés jeleit is.
Úgyhogy lekentem először vízzel hígított barna festékkel, aztán jött rá tölgy lazúr.


A lábak sötétbarna festéket kaptak, amit felkenés után ronggyal dörgöltem szét.


Egészében:





Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése