2015. augusztus 2., vasárnap

Bolygó asztal

Bolygóőrület van. Még mindig. És mivel 5 éves lesz a Csillagász Úr, megérdemel a Világegyetem alá egy Mindenséget tartó asztalt.
Nyilván ilyet nem lehet venni, úgyhogy vadászat az interneten, és rátaláltam erre a kissé kopott fenyő íróasztalra.


Csiszolás:


Aztán a festés. Nem csiszoltam le 100%-osan több okból:
1. Úgyis lefestem
2. Marha nehezen jött le róla a lakk, és pár óra után kicsit meguntam :D
3. Amint a képen látható, van még dolgom bőven...


Oldalai szürkék lettek, a teteje sötétkék. Rá csillagokat, rakétát, stb-ket festettem, majd még egy réteg bútorlakk a biztonság kedvéért, és kész! :)



 

 A tetejére sikerült rendelnem egy könyöklőt, aminek egyik oldalán a Föld van, a másik oldalán pedig a Föld országai.








Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése